poniedziałek, 28 lipca 2008

Podział zespołów

Przed chwilą zakończyłem przydzielanie poszczególnych zespołów do odpowiednich lig. Screen z podziałem:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teraz kilka słów gwoli wyjaśnienia:
  • Opierałem się na danych na koniec sezonu 2007/2008 dostępnych w serwisie 90minut.pl.
  • Wpisywałem kluby po kolei, czyli zacząłem od Mistrza Polski, do końca Ekstraklasy, później II ligę, III (po równo z każdej grupy) itd. Jeżeli klubów było więcej niż wolnych miejsc (np. na 5 wolnych miejsc był 1 klub z każdego z 8 województw to przydzielałem je na podstawie średniej liczby punktów na mecz w lidze).
  • W przypadku IV ligi w śląskim i wielkopolskim - wybierałem na zmianę po jednym klubie z każdej grupy.
  • Pogrubione kluby: Zagłębie, Korona, Widzew - na dzień dzisiejszy są w 1. Lidze. Zagłebie Sosnowiec - w 2. Lidze. Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski - w 5. Lidze (po fuzji z Polonią w miejsce byłych rezerw). Drwęca Nowe Miasto Lubawskie - w 6. Lidze (po wycofaniu się z rozgrywek).
  • Nie wiem jeszcze czy w rozgrywkach wystartują Błękitni Nowogród Dobrzański. Na dzień dzisiejszy nie.
Oczywiście jeżeli coś się zmieni - postaram się na bieżąco aktualizować.

1 komentarz:

jajo pisze...

Siema Jest bład Czarni Olecko nie graja w 7 lidze tylko na czas rzeczywisty w III lidze warminsko-podlaskiej

Oto wszystkie dtuzyny tej ligi :

1.Olimpia El. 3
2.Czarni 3
Cresovia 3
Mielnik 3
3 Kolno 3
4.Warmia 3
5.Huragan 3
6.Olimpia 1
7.Sparta 1
8.Sokół 0
9.Mrągowia 0
Supraślanka 0
10.Pogoń 0
Start 0
Vęgoria 0
11.Concordia 0

To po pierwszej kolejce jak cos słuze pomoca przy zrobieniu składów : gg : 3849848